HTML

kikvogymuk

ENCIKLOPEDIA MAGYARISZTÁNA - ÍRJA A KÁRPÁTOK DIDEROTJA! MINDEN KEDDEN!

Friss topikok

  • aklubisz: A fan logo szaloncukrokat kibontva egy masik szaloncukor csomagolasa fogad, a fa tulevelei lassan ... (2015.12.30. 15:49) KARÁCSONYI VÁSÁR
  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 19:54) NEMZETI GURU BAJNOKSÁG
  • Viola, a ló: Ezt én is így gondolom. (2011.06.15. 23:42) A ROMKOCSMATÖLTELÉK
  • Holly Goly: @xantis: sztem a főpróbanéző nyugdíjasok se rosszak :)))) (2011.01.29. 14:47) AZ ALTERNATÍV SZÍNÉSZ
  • szellőláb: Dengelengi Boldizsár: A paraszt délben megvan? Alapmű. (2010.12.23. 06:17) A TESZKÓDROID MÚZEUMBAN

A MJÚZIKELKÁK

2010.04.06. 09:44 Szocio Pata (kikvogymukblog)

 

A Kikvogymuk riportere, Szocio Pata Liebekopf Zebulont és Romantikics Patríciát, a népszerű musical sztárházaspárt, három csodaszép manó szerető szülőjét faggatta.  

 

Hogyan kezdődött a szerelem? 

ZEBULON:

Mint magányos farkas ordas, kivert

Ültem a büfében, társam egy kevert.

PATRÍCIA:

Mint fészkét vesztett szinglimadár

Ki szeretetre és melegségre vár.

Vártam,  hogy jöjjön egy kéz, mely megölel

ZEBULON:

Vágytam, hogy legyen egy szív közel,

És akkor óóóó!

PATRÍCIA:

És akkor ááá!

ZEBULON:

És akkor úúú!

PATRÍCIA:

És akkor áááúúú!

ZEBULON:

Meheg-láhá-láhá-láháttam őt!

Szíhíhívemet éhéhégehegehette a féhéhény!

PATRÍCIA:

Meheg-hahahahallottam őt!

Szíhi-vehe-vehe-met elöntötehetehte a reherehemény!

És már aznap este az iwiw-en bejelöltem

ZEBULON:

És én már éjszaka vissza is jelöltem!

És akkor ajjjaj!

PATRÍCIA:

És akkor ujjuj!

EGYÜTT (REFRÉN):

Mint forró vulkán tört fel az őrjítő szerelem

És én azonnal tudtam, hogy ez jó lesz nekem!

Hogy többé nincs te, nincs én, hanem csak mi

Hogy leszünk egy család, aripapi és arimami!

Hogyan kérte meg a kezedet?

PATRÍCIA:

Ó, egy leánykérés nagyon romantikus

Főleg ha a srác egy olyan típus.

ZEBULON:

Ó, egy „igen” az egészen mámorító

Főleg ha a lány is bátorító!

PATRÍCIA:

Felvitt az Eiffel tetejére

Mondta: fotózkodnunk kéne.

ZEBULON:

Felrepítettem Párizs tetejére 

Hol ezer rózsát szórtam a mélybe!

PATRÍCIA:

Ezer szál rózsaszín rózsaszál! 

Rózsával telt a pajkos plászpigál!

ZEBULON:

Felettünk a telihold, alant a monpárnász.

PATRÍCIA:

És éreztük, hogy ez már kész sztárnász!

Mily kéjes máz!

ZEBULON:

Mily édes méz!

És akkor ajjjaj!

PATRÍCIA:

És akkor ujjjuj!

EGYÜTT (REFRÉN):

Mint forró vulkántört fel a boldogító „igen”!

És én azonnal tudtam, hogy ez jó lesz nekem!

Hogy többé nincs te, és nincs én, hanem csak mi

Hogy leszünk egy család, aripapi és arimami!

És az esküvőről tudnátok mesélni?

ZEBULON:

A helyszín a Szent Péter bazilika,

Az oltárnál zokogott a két família.

PATRÍCIA:

A meghatott tizenhatodik Benedek

Kezünket tartva egy „áment” rebegett!

ZEBULON:

A párizsi Moulen Rouge-ban folyt a lagzi

Ott vakuzott minden paparazzi!

PATRÍCIA:

Az RTL, a Hírtévé, a Blikk és a Story

Hisz ez nem akármilyen történelmi hisztori!

ZEBULON:

És akkor ajjjaj!

PATRÍCIA:

És akkor ujjuj!

EGYÜTT (REFRÉN):

Mint forró vulkán tört újra fel az őrjítő szerelem

És én már tudtam, hogy jó ez nekem!

Hogy többé nincs te, nincs én, hanem csak mi

Hogy leszünk egy család, aripapi és arimami!

 

Apropó, gyermekek! Mit tudhatunk róluk?

PATRÍCIA:

Sztárszerelmünk gyorsan gyümölcsbe szökött

Meleg fészkünkbe három tündér költözött.

ZEBULON:

Három kis angyal, szülei szemefénye

Apuci kislánya, anyuci nagylegénye.

PATRÍCIA:

Gyönyörködünk bennük, visszük fotózásra

Hogy ezt a csodát az egész ország lássa:

ZEBULON:

Rebekka míly szépen kakikál

Rómeó már faltól-falig jár.

Rudolf kívülről fújja a leckét.

Te jó isten, itt lesz még?!

ZEBULON:

És akkor ajjjaj!

PATRÍCIA:

És akkor ujjuj...

Jójó, de mit üzennétek a Kikvogymuk olvasóinak?

EGYÜTT:

Szívünk mámorát hintjük felétek

Hogy a zene szálljon belétek

Mert tudjuk, nektek ami kell:

A mju-mju-mju-mjúzikell

 

 

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kikvogymuk.blog.hu/api/trackback/id/tr171898093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.04.06. 09:59:12

Frédi és Béni, vagy mi a szösz? Dalszerzőnek is jó vagy Szocio Pata, majd a szerzői lemezedet megveszem.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.04.06. 10:27:33

Frédi és Béni? Neeem! Ez nem comming out, hanem egy dalbetét.

Szalacsi_Dezső 2010.04.06. 10:32:20

Gudbáháj, máj lahav, gudbáháj!
Óhóriáhási vohólt.
Bereczki-Szinetár-e? (sanszos vagy sanzonos)
Lájkoltam!

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.04.06. 10:53:08

@Szalacsi_Dezső: Nem fogok soha ilyen kérdésre igent mondani :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.04.06. 21:57:38

basszus, én utálom a musicaleket, pedig már írtam is egyet (még elő is adták:)

jah, van egy kivétel: a RENT (de az nem ér, mert mindenki AIDS-es és/vagy biszex és/vagy travi, nem lehet nem szeretni:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.04.06. 22:01:21

idéznék is belőlem, hogy azt ne higyge senki, Szocio Pata most túloz ezzel a dalszöveggel, íme a gyerekmusicalem egyik részlete:

"Legyen az egér mind jó testvér
Úgy, mint a lyuk meg a sajt.
Szépen oszd meg a húst, a kalácsot
A rosszat, a jót, a bajt"

megrázó...

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.04.07. 00:02:46

@vészmadár (pica pica): Musical szerző vagy, ez már valami! Egerek és emberek megzenésítve?

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.04.07. 10:18:39

@vészmadár (pica pica):
Katartikus! Ez nem a Diótörő musicalváltozata!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.04.07. 15:24:54

@Levéltáros: majdnem, ez a "macskák és egerek" c. gyerekmesemusical:)

Szalacsi_Dezső 2010.04.07. 18:07:21

@vészmadár (pica pica): Dúdold már el, hogy a zenét is értékelhessük.
süti beállítások módosítása