HTML

kikvogymuk

ENCIKLOPEDIA MAGYARISZTÁNA - ÍRJA A KÁRPÁTOK DIDEROTJA! MINDEN KEDDEN!

Friss topikok

  • aklubisz: A fan logo szaloncukrokat kibontva egy masik szaloncukor csomagolasa fogad, a fa tulevelei lassan ... (2015.12.30. 15:49) KARÁCSONYI VÁSÁR
  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 19:54) NEMZETI GURU BAJNOKSÁG
  • Viola, a ló: Ezt én is így gondolom. (2011.06.15. 23:42) A ROMKOCSMATÖLTELÉK
  • Holly Goly: @xantis: sztem a főpróbanéző nyugdíjasok se rosszak :)))) (2011.01.29. 14:47) AZ ALTERNATÍV SZÍNÉSZ
  • szellőláb: Dengelengi Boldizsár: A paraszt délben megvan? Alapmű. (2010.12.23. 06:17) A TESZKÓDROID MÚZEUMBAN

HACSEK ÉS SAJÓ NAPJAINKBAN

2010.07.20. 07:55 Szocio Pata (kikvogymukblog)

Sajókám, mi ez a gönc magán, néptáncos lett?

Néptáncos?! Beléptem a Gárdába.

Ne mondja! És védi a pápa őszentségét?

Mit beszél, Hacsek? Az a svejci gárda! És az Olaszországban van!

Hát akkor kit véd maga?

A magyar fajt!

Olaszországban?

Olaszliszkán!

Hát az nem Olaszország?

Az Magyarország, maga idióta! Bazmegye!

Maga bassza meg, hülye tahó!

Nem azt mondtam, hogy „bassza meg”, hanem hogy „BAZ megye”! Borsod Abaúj Zemplén!

Ja úgy! Bocs. És kitől védi bazmegy, a magyarokat?

Hát leginkább a „norvégoktól”! Ellopják és felzabálják a mások tyúkját.

A norvégok? Azt hittem, azok heringet esznek!

Nem olyan norvégokra gondoltam, Sajókám! A brazilolkra, dzsipókra, kokerókra, nem érti? Azokra, akik nem most nyáron sültek le.

Hát mikor, tavasszal?

Na jól van, hagyjon már békén, van elég bajom maga nélkül is! Most árverezik a házamat.

És miért árverezik a házát?

Mert svejci alapú vagyok.

Mondtam én, hogy maga svejci!

A hitelem svejci, maga ökör! Erősödött a svejci frank!

Mihez képest?

A forinthoz képest! Alig tudom fizetni a törlesztőt. Ráadásul kirúgtak.

A svejci gárdából?

A munkahelyemről! A feleségemet már tavaly leszázalékolták. Néha már azon vagyok, hogy leugrom a Szabadság-hídról...most mondja meg, ötven felett hova veszik már fel az embert?!

Hát a Gárdába, nem?

De azért nem kapok pénzt!  

Nem?! Akkor maga tényleg egy lúzer!

Maga a lúzer, idióta! Menjen inkább a dolgára!

Megyek is. Megnézem a fiamat, ahogy vonul.

Nocsak. A fia is gárdista lett?

Nem. Hanem büszke.

És mire „büszke” a maga fia?

Hát hogy meleg. Ott menetel a Meleg Büszkeség napján!

Na, én erre nem lennék büszke!

Már miért?! A múltkor lemértem a gyereket, és tényleg jó meleg, 36 fokos, mint a termálvíz!

A maga fia buzeráns, hát nem fogja fel?!

Jaaa! Most már értem, miért veszi fel minden reggel az anyja melltartóját!

Pfúj, micsoda fertő! Ha ezt tudom, be sem jelölöm az fészbúkomon! 

Mitcsinál a mitcsinállal?

 

Bejelölöm a fészbúkomon! Én a maga fiát barátnak jelöltem a fészbúkon!

Barátnak? Hát akkor maga is buzeráns!

Anyád a buzeráns, Hacsek!

Igen?! Na gyere ki csak a kávéházból, Sajókám, játsszuk le egy az egyben!

Kóstolgatsz? A szádon át húzom ki a gerinced!

Ne pofázz, az utcán mutasd meg, mit tudsz, te náci!

Főúr, fizetek! Volt egy feketém!

Kisztihand!

 

 

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kikvogymuk.blog.hu/api/trackback/id/tr232162745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.07.20. 14:18:41

A végére bedurvult, de az eleje klasszikus, gratulálok!

Szalacsi_Dezső 2010.07.21. 12:30:30

szerintem ezzel befutó lettél volna a rádiókabaréban.
Nagyon eltaláltad, grat! :-))

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.07.21. 15:53:11

@Szalacsi_Dezső: Kösz, bár ez a döntő után nem is tudom, khmmm...hogy jó lett volna ez :)

Zorita 2010.07.21. 16:22:12

ez tényleg nagyon jó, a legjobbat hoztad ki a Hacsek és Sajóból

@Szocio Pata (kikvogymukblog): miért, norvégok is voltak a zsűriben?

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.07.21. 16:26:02

@Zorita:
Jaja. Meg "görögök", ha érted, mire gondolok, olyan "görögös" orrúak...

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.07.22. 15:43:58

SOS!

Valaki nem tud olyan megosztót, ahova feltölthetek 50 perces és 40 megás wma hangfájlt? A youtubeon a 10 perc a max.
süti beállítások módosítása