HTML

kikvogymuk

ENCIKLOPEDIA MAGYARISZTÁNA - ÍRJA A KÁRPÁTOK DIDEROTJA! MINDEN KEDDEN!

Friss topikok

  • aklubisz: A fan logo szaloncukrokat kibontva egy masik szaloncukor csomagolasa fogad, a fa tulevelei lassan ... (2015.12.30. 15:49) KARÁCSONYI VÁSÁR
  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 19:54) NEMZETI GURU BAJNOKSÁG
  • Viola, a ló: Ezt én is így gondolom. (2011.06.15. 23:42) A ROMKOCSMATÖLTELÉK
  • Holly Goly: @xantis: sztem a főpróbanéző nyugdíjasok se rosszak :)))) (2011.01.29. 14:47) AZ ALTERNATÍV SZÍNÉSZ
  • szellőláb: Dengelengi Boldizsár: A paraszt délben megvan? Alapmű. (2010.12.23. 06:17) A TESZKÓDROID MÚZEUMBAN

A TESZKÓDROID MÚZEUMBAN

2010.10.04. 19:45 Szocio Pata (kikvogymukblog)

„Ha ezt a szót hallom: kultúra,  azonnal pisztolyom után kapok.”

(Hermann Göring)

 

Most ez hogy?  

Ez most a keze, a feje, a lába, vagy mi a lónakatúrósnagyfasza?

De tényleg.

Mit akar ez a kép mondani?

És egyáltalán, ki a fasz festette?

És ebből meg tud élni?

Hát a kurvaannyát.

Egy ilyen „művészi dolog” szórakoztasson, és ne kínozzon! Kínoz engem a kurvaélet hétfőtől reggeltő péntekestig, szomabot akkor ne kínozzon, akkor én kikapcsolódni akarok, elfelejteni ezt az egész kibaszott életet, az asszonyt, a kölyköket, a főnököt, mindent!

És most nem azért, hogy én bunkó vagyok! Olvastam én az összes Jókait díszkötésben, az Ember tragédiáját kétszer is!

Szóval én ezt a festőcskét simán megaláznám kúltúúúúúrálisan, megaláznám csutkára, megkérdezném tőle: „Cimbora, te mi az apádfaszáért nem dolgozol?” Merthogy ez a kenegetés a vászonra, ez az ocsmánylila köcsögség, ez...ez nem munka!

A munka az a ráspolyozás, a gyalulás, a forgácsolás, meg a spénhordás hétfő reggeltő péntek estig, az munka! Próbálná meg ez a „festőművész” azt hiszem, a jókurvanyját! Kedden már húzná maga után a belét!

A művészet meg az, ahogy a Kóóóós Jani énekelte a kislányt a zongoránál, fehérebb az orgonánál....hájjj, de szép is volt az! A zongora! Az művészet, basznám a lelked, Mócárt kilencedik rapszódia, az művészet, nem ez a fos!

És egyébként is a lónakavéreresfaszát.

A művészek tartsák el magukat.

Hogy?

Hát úgy mint én! Dolgozzanak napi nyolc órát, plusz túlóra kajakra, és aztán művészkedjenek. Ne az állam nyakán élősködjenek! Vagy ha már élősködnek, csináljanak olyan képet, ami engem is szórakoztat!

Hogy milyet?

Milyet bazmeg!

Hát ne olyat, hogy foltok, meg pacák, mintha lehányva!

Konkrétat!

Olyat, hogy szépen ott van minden rajta.

Aprólékosan.

Hogy mi van rajta?

Hát nehogymár én találjam ki már!

Ha én találnám ki, én lógathatnám a tököm egész héten, hát nem?!

Mi, hát, hát, hát például valami szépet. Egy szép angyalt rózsaszín átlátszó ruhában akkora dudákkal, hogy kiszúrják a szememet, széttárva a szárnyait, meg a picsáját is, úgy hogy beférjen abba még egy toronydaru is, baszkikám!

Például.

Az szórakoztat.

Az mond valamit.

Az a tömegeknek szól.  

Értve vagyok?

 
 
 

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kikvogymuk.blog.hu/api/trackback/id/tr932344850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helianthus 2010.10.06. 14:47:13

Bár távol áll tőlem a teszkódroidság, ezeket én is szoktam gondolni:

De tényleg.
Mit akar ez a kép mondani?
És egyáltalán, ki a fasz festette?
És ebből meg tud élni?
Hát a kurvaannyát.

Lehet mégis TD vagyok, csak nem is tudok róla? :D

2010.10.07. 17:37:31

@helianthus: én a TD-ket jobban kedvelem, mint a blazirt pofájú műértőket, hű meg juj, de gyönyörű, ilyenkor mindig az az érzésem, hogy olyan ez mint a császár újruhája, a vlágért sem vallaná be, hogy fingja nincs az egészről.

Miért kell mindenkinek mindent tudni? Mindenhez érteni? Attól még lehet nagyon jó ember, férj, család apa, kiváló sporthorgász, bármi.

A barátnőm szokott egyébként ilyeneket festeni. Mondom neki, hogy te nem túl nagy ez a fül itt a képen? Nem, mert ez nem fül. Tényleg? Végül is mindegy, csak fizessenek érte.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.10.07. 19:22:27

@Frengi: @helianthus: TeszkóDroid for prezident! Eredetileg a TD-t akartam parodizálni, de úgy tűnik, túl jól sikerült, és az elvont festőn csattant a kikvogymuk ostor. Nem baj. Majd esetleg írok olyat is, hogy az elvont festő lehányja a teszkódroidot a teszkóban, vagy valami ilyesmit. Azért van egy ilyen bunkó réteg, aki alapból savazza a kultúrát és a művészetet, itt a blogokon is, azokról szól a poszt.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.10.07. 21:30:23

A festők még hagyján, én a bloggereket utálom. Csak leírnak pár posztot, és már íróknak képzelik magukat. Be is kellene tiltani a blogolást, indítok is talán egy kampányblogot hozzá.

Verne Gyula már megírt mindent, nem érdemes próbálkozni.

helianthus 2010.10.08. 11:09:45

@Frengi: igen, pont ez a bajom nekem is, hogy egy kicsit, mindegy, hogy milyen, csak fizessenek érte szinten van és ebből még (fényesen?) meg is élnek. Akkor legalább már legyen valami valós kép (Egy szép angyalt rózsaszín átlátszó ruhában akkora dudákkal, hogy kiszúrják a szememet, széttárva a szárnyait,:)))) élethűen megfestve, mert olyat én nem tudok, és leveszem a kalapom előtte. Ilyen pacákat viszont én is tudnék és még meg is magyaráznám nagy műértő arccal, hogy mit ábrázol.

helianthus 2010.10.08. 11:11:27

@Szocio Pata (kikvogymukblog): persze, én értem mit akartál parodizálni, csak most kivételesen a paródiád tárgyával értek egyet. :D Nem lehet minden fekete-fehér. ;)

Nadiposzi (törölt) 2010.10.10. 17:23:22

"A káposztás zvekedli pedig legyen káposztás zvekedli."
Ennyi.

Szalacsi_Dezső 2010.10.13. 14:12:34

Mócárt kilencedik rapszódia. Ezen behaltam. :-)
Ezér' jó ha művelt az ember. Mondtam a kórházban anno a friss sérvműtétem után, mert hogy katéter nélkül tudtam pisilni.
Lehet, ma már nem menne. :-)))

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.10.13. 15:07:59

@Szalacsi_Dezső:
Ez még a múlt heti poszt! Tessék pótolni a lemaradást, vagy elveszem a Legjobb Kommentelő díjat!

chilis csokoládé 2010.11.04. 13:34:47

Az kimaradt, hogy ilyet egy óvodás is tud festeni.

chilis csokoládé 2010.11.04. 13:37:35

@Szocio Pata (kikvogymukblog):

Én még Szalacsinál is jobban lemaradtam.
Kérem szépen, valakinek dolgoznia is kell :)

chilis csokoládé 2010.11.04. 13:40:27

Különben sem vagyok képes kommentelni, amíg egyetlen porszem is van a lakásban, és egyetlen vasalatlan ing, blúz, abrosz,konyharuha, ágynemű vagy lepedő.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.11.04. 14:02:35

@chilis csokoládé:
Az az igazság, hogy most egy kicsit én is lemaradtam, de nemsokára folytatom.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.26. 21:29:55

@chilis csokoládé: Kurt Vonnegut: A bajnokok reggelije, ottan van benne a jó válasz erre az óvodásságra (sztem ismered is, fogadok:)

Már megen levéltáros mondta meg a tutit: blogolsz? buzi-e vagy?:)

szellőláb 2010.12.23. 06:17:24

Dengelengi Boldizsár: A paraszt délben megvan? Alapmű.
süti beállítások módosítása