HTML

kikvogymuk

ENCIKLOPEDIA MAGYARISZTÁNA - ÍRJA A KÁRPÁTOK DIDEROTJA! MINDEN KEDDEN!

Friss topikok

  • aklubisz: A fan logo szaloncukrokat kibontva egy masik szaloncukor csomagolasa fogad, a fa tulevelei lassan ... (2015.12.30. 15:49) KARÁCSONYI VÁSÁR
  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 19:54) NEMZETI GURU BAJNOKSÁG
  • Viola, a ló: Ezt én is így gondolom. (2011.06.15. 23:42) A ROMKOCSMATÖLTELÉK
  • Holly Goly: @xantis: sztem a főpróbanéző nyugdíjasok se rosszak :)))) (2011.01.29. 14:47) AZ ALTERNATÍV SZÍNÉSZ
  • szellőláb: Dengelengi Boldizsár: A paraszt délben megvan? Alapmű. (2010.12.23. 06:17) A TESZKÓDROID MÚZEUMBAN

A GÁRDISTALÁNY

2010.03.16. 07:53 Szocio Pata (kikvogymukblog)

Ez is volt a blogon kb. egy óráig. Most kirakom a Misz Píszí párjaként

 

Szeptember 2.

Szingli vagyok, a falunkban csak úgy mondják: hajadon. Naná, hiszen nálunk az összes valamirevaló pasi osztrákban melózik! És az óvoda, ahol melózom, hát az se egy kimondott randihely, néhány apuka, azok is általában berúgva. Utoljára Pesten, a koleszban csókolóztam. Pedig már nagyon hiányzik egy erős férfikéz ölelése! Aki biztonságot, meg szeretetet ad, meg némi sexet is. De hol találok ilyen pasit? Hol?! 

 

Október 23.

Ma nézzük a híradót, hogy mit csinálnak a népek már megint Pesten. Avatják éppen a Gárdát, menetelnek a pasik, mikor a nagyi rámutat az egyikre és felkiált: nézd már, de szép délceg férfi, szakajtott nagyapád! Nézem kackiás bajszát, domborodó mellkasát, izmos combjait, gondolom magamban, nem is hülyeség, ennyi jó pasi egy rakáson, tele szenvedéllyel, tisztára főnyeremény! Megvan az ötlet: belépek a Gárdába. Irány Pest!

 

Október 28.

Egész nap a Westendben. Az egyenruhám: fehér blúz és a szoknya Mango, a  sapka Budmil, az árpádsávos sál Benetton. Még az eladó pasi is csorgatta rám a nyálát, miközben próbáltam, nemcsuda, hisz nagyon sexi volt! És persze 1 vagyon! De megérte: a szerelembe fektetni kell!

 

November 3.

Megvolt az avatás! Hát nem tévedtem! Ennyi jó pasit együtt eddig csak a tévében láttam! Teljesen kész voltam, ahogy az előttünk levő sor menetelt! A Kárpátia együttes dallamára, mozgott izmos fenekük, feszült a combjukon az izom! Iszonyat sexi volt! Hát ott nem volt rossz pasi egy szál se, ezt én mondom! Még a bácsi is a dobogón, az is jó pasi volt, kicsit koros, de nagyon magabiztos volt határozott véleménnyel a világról, a mellettem levő azt súgta, hogy ez a „Für Lajos”, meg hogy még házelnök is volt húsz éve! Az igen! Képzelem, akkor milyen jó pasi lehetett!

De engem is bámultak a pasik! Főleg mögöttünk, az ötödik sorban egy harcsabajszos szomorúszemű pasi, aki mögöttem menetelt, szinte éreztem a fenekemen éhes tekintetét. Volt egy operatőr is az Echó tévétől, az is teljesen rám volt kattanva, csinálta rólam szüntelen a vágóképeket. Vagyishát a combomról meg a dekoltázsomról! Bekerülök a Pörzsölőbe! Naná, két gombot is kigomboltam felül J!

 

Március 15.

Életem napja! A harcsabajszos leszólított! Ez közvetlen a vízágyúzás után volt, amikor csuromvizesen rohantam az Astorián. Vizespólóverseny! Kiabálta felém egy rendőr, és mutogatott a társainak. Nem értettem, miért füttyögtek és lengették gumibotjaikat a levegőben. Aztán a kirakatban megláttam magamat! Hja igen! Sexi dolog az, amikor egy 95-ös mellbőségre nedvesen ráfeszül a vékony blúz! J  A harcsabajszos az aluljáróban ért utol. Csurom víz volt ő is, a bajsza csüngött, a szőrszálakon kis vízcseppek gurultak. Azt mondta, hogy már régen kinézett magának, mert személy szerint imponálja, hogy egy nő is tesz a magyarságért! Nagyon választékosan beszélt. A Pista. Nyírábrándról. Negyven éves. Ráadásul nőtlen, az anyjával él. Ebből lesz valami, az biztos!

 

Április 6.

Ma valami zsinagógánál álltunk őrséget a belvárosban. Hogy se ki, se be. A szakaszparancsnok azt magyarázta, hogy a „holokausztjukat kell megakadályoznunk”. Szemközt az ellentüntetők. Köztük egy izgága zsidócska, aki szenvedélyesen kiabált és hadonászott, ránézésre nem több harmincnál, olyan jó szőrős fajta mindenhol, amit egyébként nagyon szeretek, szóval sexi pasinak tűnt. Rohadt buzi! – sziszegte a Pista mögöttem Nyírábrándról, mert őneki mindig nagyon határozott elképzelése van az emberekről. Minden zsidó buzi! Ezért metélik a micsodájukon bőrt! Pista mondatai teljesen felizgattak. Egész éjszaka az izgága zsidó micsodájára gondoltam. Vajon ott is annyira szőrös neki? J

 

Május 6.

A Pista elvitt moziba. A Trianon című filmet láttuk az Urániában. A Pista már negyvenszer, előre mondta a cselekményt, hogy most szakad le Kárpátalja meg Burgenland, sírt is, amikor szakították le a térképet, olyan animációba. Bevallom, én cseppet untam, mert alig volt benne jó pasi, csak térkép-térkép hátán, grafikonok meg régi fényképek. Egyedül a történész volt jó pasi, ahogy beszélt, szeretem a szemüveges, okos pasikat.

Mozi után a Pista elvitt borozni. Ezerjót ittunk, mert a Pista azt mondta, hogy ez igazi fajmagyar bor, nem szemét francia Pinonoár, nagyon sokat magyarázott az első liter után, szenvedéllyel és alaposan, mindenhez értett tényleg, és olyan hévvel adta elő, hogy a harcsabajsza le és föl liftezett, iszonyat sexi volt, azon fantáziáltam közben, hogy milyen lehet, ha csókolja a testem, miközben a szőrök izgatnak! Hiába, a tavasz és az Ezerjó teljesen felizgatott, tomboltak a hormonjaim. Megfogtam a Pista nyakát, hogy magamhoz húzzam, erre ő ordibálni kezdett. Hogy egy ilyen megrendítő film után, amikor a magyarságot így megtiporják, nekem hogy jut eszembe ez egyáltalán?! Ahogy földhöz csapta a borosköcsögöt, tudtam, hogy ma sem lesz sex. L

 

Június 8.

Ma Olaszliszkán voltunk. Megfutamítottunk kétszáz cigányt, menetelve kiszorítottuk őket a szántóföldek irányába. Azok csak dühösen rázták felénk az öklüket, de nem tehettek semmit, mert legalább ötszázan lehettünk. Csak a kis purdék merészkedtek a közelünkbe, köpdöstek és káromkodtak felénk.

A büdöscigók - sziszegte a Pista – húsz év múlva többen lesznek, mint Mi! Azért, mert csak szaporodnak, mint a nyulak! Tette hozzá és én sóhajtottam, közben arra gondoltam, hogy végre velem is szaporodhatna valaki. Nem kell nyúl, elég egy pocok is!

 

 

Szeptember 15.

Megint Pesten. Melegfelvonulás. A haditerv szerint a mellékutcákból támadtunk volna a tojásokkal, de a tojásszállító furgon Pécelnél elakadt. Így csak sasoltuk, ahogy a kamionon vonaglanak a buzik. Hát az egy csoda volt! Ennyi kisportolt, szolizott pasi egy rakáson! Esküszöm, még a női ruha is sexin állt nekik! Úgy táncoltak, mintha csak engem akartak volna vele izgatni! Hogy lehet, hogy ennyi jó pasi, és nem a nőket szeretik?! Pista ezúttal nem fűzött semmilyen kommentárt hozzájuk. Csak hallgatott, bámulta őket.

 

Október 20.

Máma döntés elé állítottam a Pistát: nyilatkozzon arról, hogy mik a szándékai, és hogy tervbe van-e véve nála a sex, vagy csak szórakozik velem. Hebegett és habogott, azt mondta, hogy ez így túl konkrét, és túlságosan direkte vagyok a számára. Pedig neki éppen hogy idő kellene, hogy megszokjon. Hát adok neki! Legalább ötven évet! Én meg pasizom addig! Úgy döntöttem, belépek az úttörőkhöz. Állítólag náluk minden este orgia van.

 

 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kikvogymuk.blog.hu/api/trackback/id/tr421843107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalacsi_Dezső 2010.03.16. 09:20:33

Nagyon szép írás volt. És a kép is nagyon "sexi".
Vizespóló verseny hihihi! :-)
BTW. A Novák Előd felesége egész jó csaj (vmi Dúró Dóra. nomen est women()

Zorita 2010.03.16. 15:15:08

kíváncsi lennék egy Pista - Brüno találkozóra :)

marhaszív 2010.03.16. 16:26:48

hé, ez nem is gárdistalány, ez egy bőrszerkós leninfiú!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.16. 20:30:52

Nyirábrány helyett Nyírábránd: zseniális:) egy ilyet én is blokkolnék:)

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.03.16. 21:47:57

Zsírprofi írás. Ha fogom a mélyebb mondanivalót, akkor Pista szimpla buzi, a gárdistalány meg transznemű meleg? Az ilyenek miatt lyukad ki az ózon meg jön a világvége.

GAbica 2010.03.29. 13:53:12

Félelmetesen jó, mint mindig. :D
süti beállítások módosítása