HTML

kikvogymuk

ENCIKLOPEDIA MAGYARISZTÁNA - ÍRJA A KÁRPÁTOK DIDEROTJA! MINDEN KEDDEN!

Friss topikok

  • aklubisz: A fan logo szaloncukrokat kibontva egy masik szaloncukor csomagolasa fogad, a fa tulevelei lassan ... (2015.12.30. 15:49) KARÁCSONYI VÁSÁR
  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 19:54) NEMZETI GURU BAJNOKSÁG
  • Viola, a ló: Ezt én is így gondolom. (2011.06.15. 23:42) A ROMKOCSMATÖLTELÉK
  • Holly Goly: @xantis: sztem a főpróbanéző nyugdíjasok se rosszak :)))) (2011.01.29. 14:47) AZ ALTERNATÍV SZÍNÉSZ
  • szellőláb: Dengelengi Boldizsár: A paraszt délben megvan? Alapmű. (2010.12.23. 06:17) A TESZKÓDROID MÚZEUMBAN

ŐK MONDTÁK A KIKVOGYMUKRÓL

2010.03.24. 08:32 Szocio Pata (kikvogymukblog)

Három hónappal a blog elindulása után kíváncsiak voltunk nemcsak az olvasók, hanem a szereplők véleményére. Ők pedig megmondták az okosságot.

 

Rendszerváltozás Vesztese: Kikvogymuk? Az mi az? Valami realitisó? Ja,  olyan internettes izé? Ja, kérem, internett? Hol van nekem pénzem ilyenekre! Örülök, ha a rezsit be tudom fizetni!

MLM-es ismerős: Szerintem az ilyen blogolós cucc is úgy működne igazán, mint az aqua negra, hogy aki elolvas egy ilyen posztot, az tovább adná három másik embernek. Vagyis, ha ma kétszázan elolvassák, holnap már hatszázan, holnapután ezernyolcszázan. Képzeljétek, egy hónap múlva már az egész Föld a kikvogymukot olvasná!

Született Mamci : Nagyon cuki ariduma! Még a pocaklakó is felnevetett!

Völgyek Művésze: Jóféle fanyar humorral leöntött keserédes ezredév-eleji jajkiáltás köz-állapotjainkról, valamiféle szür-vagy éppen hiperreális magyar pantéon. Engem inkább elmalankólít, mint egy jóféle vasárnapi ebéd utáni szürkebarát.

Müller Péter Tanitó: Kik vogymuk? Ezt a kérdést teszi fel minden ember évezredek óta. „Vagyok, aki létezem”, definiálta Isten önmagát az Ószövetségben. „Vagyok, aki szeretek.” Ez pedig az én válaszom az örök kérdésekre.

Büfészínész: Kikvogymuk! Na bazdmeg! Ez valami ómagyar dolog, nem?! Lássátok feleim, mi! Zsuzsikám, önts már ki egy felest, ha már felekről beszélünk! Bánkbán 1983 Nyíregyháza, nagyszínpad, a szikorajani összefosta magát a főpróbán, hogy akkorát alakítottam. Ja hogy mi voltam, elégedetlenkedő főúr, bazmeg, az voltam, bazmeg, ráadásul sikerült a díszletben bekarmolni, mert a kamuborokat valamelyik ökör díszletes kicserélte igazira,  haúaaaaahhhhhahahaha!

Büfészínész: Kurvajóóó! És mikor mutatják be? Szívesen eljátszom az összes karaktert!  

Plázacica: Hehe. Csípem az ilyen 21. századi cuccokat! Azoknak még volt humoruk!

Harcművész: Megmondom őszintén, nem szeretem az ilyen ironizáló szövegeléseket. Egy szamuráj a másik arcába mondja mit gondol. Vagy egyből arcba veri. Hogy remegjen az agya, mint a kocsonya. 

Reklámkreatív: Kúúúl! Nagyon kúúúl! Csak a csomagolása, az gáz! Ma már mindent be kell csomagolni, hogy eladjuk! Ez a cím is...miért nem Kúlvogymuk? 

Misz Píszi: Nem tudom...ezt a gárdistalányost legutóbb legutóbb elég aggályosnak találtam. Miért kell nyilvánosságot adni „ezeknek”?!  Egyébként meg az ien szexes dumák sértik a női nemi integritást. Ki ez a Szocio Pata? Liberális, vagy náci, vagy látens homoszexuális?

Teszkó Droid: Kurvaszar, de ingyér van, baszod! Akkor meg?! Százposztot egybő multipakkba, baszod!

 
 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kikvogymuk.blog.hu/api/trackback/id/tr961864332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.03.24. 08:35:30

Ismét meggyűjt a bajom a blogszerkesztéssel! Köszönöm Levéltáros cimbimnek, ha nem szól, észre sem veszem, hogy vázlat. Nekem ugyanis rendesen megjelenik.

Szalacsi_Dezső 2010.03.24. 10:55:14

"elmelankólultam" tőle!
Nagyon jó volt. :-)
Na de mit mond a "paneltomi" ?
Csutka: Mink kik vogymuk Pistabá? Lila a zisten!
Pistabá: Haggyadmá Csutkafijam a gecibe ezteta hüjeértelmiségi dumát. Asziszed te vagy a mérnökúr a 7/2-ből. És különben is ződa zisten!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.24. 18:43:11

erre még a nagyseggű Hugette is csak annyit mondana: azt a pápista anyját neki!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.03.25. 00:52:27

Nabazmeg, ez megint egy ötletes poszt, a végén még olvasni foglak. Amúgy a büfészínész itt is a legjobb, biztos azért mert mindig iszik. Mint most én.

Zorita 2010.03.25. 13:48:41

Kurvajóóó!

Sz. Dezső kiegészítése is!
süti beállítások módosítása