HTML

kikvogymuk

ENCIKLOPEDIA MAGYARISZTÁNA - ÍRJA A KÁRPÁTOK DIDEROTJA! MINDEN KEDDEN!

Friss topikok

  • aklubisz: A fan logo szaloncukrokat kibontva egy masik szaloncukor csomagolasa fogad, a fa tulevelei lassan ... (2015.12.30. 15:49) KARÁCSONYI VÁSÁR
  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 19:54) NEMZETI GURU BAJNOKSÁG
  • Viola, a ló: Ezt én is így gondolom. (2011.06.15. 23:42) A ROMKOCSMATÖLTELÉK
  • Holly Goly: @xantis: sztem a főpróbanéző nyugdíjasok se rosszak :)))) (2011.01.29. 14:47) AZ ALTERNATÍV SZÍNÉSZ
  • szellőláb: Dengelengi Boldizsár: A paraszt délben megvan? Alapmű. (2010.12.23. 06:17) A TESZKÓDROID MÚZEUMBAN

AZ APOLITIKUS

2010.08.03. 08:04 Szocio Pata (kikvogymukblog)

 

BARÁT: Mit szólsz, leváltották a szövetségi kapitányt.

APOLITIKUS: Neeee! Csak ezt ne! Nem gondolod, hogy leállok veled politizálni?!

BARÁT: Én csak...

APOLITIKUS:Tudom cimbora, te csak célozgatni akartál arra, hogy én szavaztam azokra, akik hivatalba rakták azokat, akik leváltották ezt!  De te nem tudsz engem feldühíteni a politikával, mert engem nem érdekel a politika, nem nézek tévét, nem hallgatok rádiót, nem olvasok újságot.

BARÁT: De csak a foci...

APOLITIKUS:Ugyan már! Kishazánkban még az egyvonalas les is politika! Jó vastagon! Politika, ami kettéválaszt barátot, rokont, testvért, tönkretesz szerelmet. A Turáni átok! Mert most teszem azt, ha én válaszolnék neked, amitől isten ments, de mégis azt mondanám, hogy ez a szövetségi kapitány  történetesen komcsi volt, te erre felháborodnál, hogy mindig komcsizok, és mondanád, hogy csak kompenzálom, hogy párttag voltam 89-ig, erre visszakérdeznék, hogy akkor kit is szerveztek be a katonaság alatt Lentiben, erre mondanád, hogy én meg akkora párttag voltam, hogy be sem kellett szervezni.  Erre elküldenélek az anyádba! Hát kell ez nekünk?! Hát most menjen tönkre egy ötven éves barátság?!

BARÁT: Hát ne.

APOLITIKUS: Na látod! Annyi más téma van „haverok, buli, fanta!” Amerikában például az emberek azt sem tudják, ki a miniszterelnök, érted? Mert nem érdekli őket. A miniszterelnök az olyan, mint mondjuk a lengőteke szövetségi kapitány. Hát tudod te, hogy hívják a lengőteke szövetségi kapitányt?!

BARÁT: Dr. Pildiczki Gábornak.

APOLITIKUS: Hmmmm....jól van, de ki ismeri a gombfutsall szövetség elnökét...

BARÁT: Tarajos-Kállói Péter András.  

APOLITIKUS: És a dörögdsámsoni faluház gondnokát?

BARÁT: Mező Gáborné, Szinva Ildikó.

APOLITIKUS: Jól van...na izé...magadfajta bogarasok mindenhol vannak, de a többség?! Felvonulás? Maximum a hegyekbe. Fogja a  család a piknikkosarat, irány a természet! Ott majszolják a tápiókapitét a  juharsziruppal, és egy büdös szót sem beszélnek politikáról, csak a madarak csicsergéséről, érted?!

BARÁT: Érdekes! Most lettél kerületi képviselő...

APOLITIKUS: Ke-rü-le-ti kép-vi-se-lő! Na bumm! Hallottál te már arról, hogy civil szféra, polgári közösség, alulról jövő kezdeményezések?! Most tényleg az a baj, hogy tenni akarok a  szűk lakókörnyezetemért, valamit alkotni, ez a baj?! Értsd már meg, ezek a helyi ügyek, ilyen apró hétköznapi izébizék, járda, kerítés, mozgóvécé...

BARÁT: Meg szobordöntés.

APOLITIKUS: Miiii?

BARÁT: Hát hogy lószarral kented be, majd hidegvágóval ledöntötted annak a költőnek a szobrát.

APOLITIKUS: Költő?! Egy komcsi bértollnok!  

BARÁT: A tévé is adta...

APOLITIKUS: Na mikkel jössz itt?! Hát a szellemi környezetvédelemről még nem hallottál?! Szellemi tisztaság nélkül értékvesztett tévézombi a nép! És ezt nevezed te politikának? A politika azoknál a „nagyfejűeknél” kezdődik, ott fenn, akik azt se tudják, mennyi ma egy kiló kenyér.

BARÁT: Ultiparti.  

APOLITIKUS: Mi van?!

BARÁT: Állítólag együtt nyomod a zsugát a miniszterelnökkel. Minden pénteken a villájában.

APOLITIKUS: Na most már tényleg elmész te a picsába! Teleköpködöd itt politikával a szent civilszférámat, mint egy szarlégy! Mi közöd az én civilszférámhoz, te retrográd faszkalap, te kriptokomcsi, normális európai országban régen a lámpavason volna a helyed! Most meséljem el, hogy mindenki tudta 83-ban, hogy te tudni akartad, hogy én mit tudok, amit ezek soha a büdöskurva életbe nem tudtak!

BARÁT: Én nem akartam...  

APOLITIKUS: Megmondtam, hogy ne kezdj el politizálni, nem?

BARÁT: De.

APOLITIKUS: Hát akkor. 

BARÁT: Bocs.

APOLITIKUS: Mindig ez a vége!

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kikvogymuk.blog.hu/api/trackback/id/tr722194876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.03. 11:15:19

Nagyszerű! Szarlégy plusz pont. Ráadásul Pildiczki Gáborra rá is kerestem, annyira hihető volt. Nem árulom el, hogy tényleg ő a szövetségi kapitány vagy sem.

Szalacsi_Dezső 2010.08.03. 13:53:26

"gombfutsall szövetség" óriááásii!!! :-)))
Ezek szerint te is ismered Szinva Ildikót dörögdsámsonban.
Volt az a régi vicc, hogy két veterán találkozik.
-Szevasz megismersz?
-Őöö... nem!
-Hát, tudod, együtt lőttük annak idején a pártházat.
-Mikor? Melyiket?
-Hát, mikor melyiket...

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.03. 23:29:20

@Szocio Pata (kikvogymukblog):

Na most azért, mert te írtad, én még jobban tudom ám!

Zorita 2010.08.05. 15:11:54

a civil szféra szereplői általában azok az arcok, akik nem tudtak igazán érvényesülni sem az államigazgatási szektorban, sem az üzleti világban, sem sehol (lehet, hogy mindenhol bepróbálkoztak, de lehet, hogy csak egy helyen, de ott nagyon megsértődtek), ezért kitalálták maguknak, hogy majd ők fogják tudni legjobban, hogyan kell újrahasznosítani a nejlonzacsit.

Omenaton 2010.08.05. 15:21:01

Nagyon jó íromány lett, gratulálok ! Nevettem rajta, ami a lényeg.
Amikor a címet láttam, az "apolitikust" úgy értelmeztem, hogy a-politkus, vagyis nem politikus, de aztán hamár rájöttem, hogy nagyon is politikus. Vagy szándékos szójátékról van itt szó ? Akkor még jobb ötletesebb az egész.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.08.05. 15:57:21

@Zorita:
Ja, itt a Zugló tévében is sok ilyen arc van :) @Omenaton: Kösz! Ezt imádom a blogolásban, hogy szebbnek látszom, mint ami :) Nem, nem szántam szójátéknak, az apolitikus típusról akartam írni, egyre divatosabb.

Zorita 2010.08.05. 16:08:22

@Szocio Pata (kikvogymukblog): ja, ja, a helyi tévék, rádiók a tipikus előfordulási helyük, tényleg :))
aztán csak elindulnak a választásokon is idővel, mikor már úgy érzik, elérték népszerűségük csúcsát, és meglenne a vállalható számú szavazat (ami, ha persze mégsem elég semmire, akkor lehet még elkeseredettebben szidni a politikát)
jó ez a poszt, na :)

Szövegelő · http://www.honlapszovegiras.hu 2010.08.12. 13:18:48

Hát ilyenből még köztársasági elnök is lehet.
süti beállítások módosítása