HTML

kikvogymuk

ENCIKLOPEDIA MAGYARISZTÁNA - ÍRJA A KÁRPÁTOK DIDEROTJA! MINDEN KEDDEN!

Friss topikok

  • aklubisz: A fan logo szaloncukrokat kibontva egy masik szaloncukor csomagolasa fogad, a fa tulevelei lassan ... (2015.12.30. 15:49) KARÁCSONYI VÁSÁR
  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 19:54) NEMZETI GURU BAJNOKSÁG
  • Viola, a ló: Ezt én is így gondolom. (2011.06.15. 23:42) A ROMKOCSMATÖLTELÉK
  • Holly Goly: @xantis: sztem a főpróbanéző nyugdíjasok se rosszak :)))) (2011.01.29. 14:47) AZ ALTERNATÍV SZÍNÉSZ
  • szellőláb: Dengelengi Boldizsár: A paraszt délben megvan? Alapmű. (2010.12.23. 06:17) A TESZKÓDROID MÚZEUMBAN

A KISHERCEGRAJONGÓ

2010.02.02. 07:29 Szocio Pata (kikvogymukblog)

Szelídíts meg kérlek!

Vad vagyok, sebzett és fékezhetetlen!

Na jó, nem igaz. Jámbor vagyok, szelídszemű, szinte a bárgyúságig introvertált. Ha megdobnak kővel, keserű könnyekkel dobom vissza. Szemem kerekre nyílt, így figyelem a fölnőttek érthetetlen világát. Kismadár vagyok, aki kiesett a fészekből a rideg földre, s most ott csicsereg s csapdos pihepuha szárnyacskájával, hátha valaki megszánja, felemeli, magához öleli, megsimogatja, meleget adva néki. 

Szelídíts meg kérlek!

Olyan jó kikiabálni mégis ezt a mondatot, nap mint nap, újra és újra! Mert aki szelídít, az maga is szelídül. És ha már minden fölnőtt megszelídül, jobb lesz a világ.

Egyszer egy fölnőttnek lerajzoltam, hogy „O”. Erre azt mondta ez a fölnőtt, hogy ez csak 1 nulla, és a nulla az semmi, tehát nem hasznos dolog, nullával például nem lehet fizetni. És akkor mondtam, neki, hogy miért kéne 1 harcsaszájjal fizetni?! És amikor csak nézett értetlenül, elmagyaráztam neki, hogy ez a „O” valójában egy harcsának a szája, aki végigúszta a folyót, és most éppen meglátja a végtelen tengert, és azt tátogja örömében: „O”! De ez a fölnőtt nem értette, miről beszélek, ezért úgy döntöttem, hogy gyermekeknek mutatom meg, és odalopóztam egy oskolához, és titokban oskolásoknak rajzoltam le, hogy „O”. És a gyerekek azonnal értették, hogy ez egy harcsaszáj, csak az volt a baj, hogy az egyik tanár kihívta a rendőröket, és azonnal bevittek, merthogy nemiszervet rajzolok a gyerekeknek. És akkor az egyik fölnőtt azt mondta nekem a rendőrségen, hogy máskor írjak egy vesszőt az „O” fölé, így, hogy „Ó”, mert hogy az egyértelműbb, hiszen az tényleg csodálkozást fejez ki. De akkor én azt mondtam, hogy ez hülyeség, mert egy harcsa nem mondhatja, hogy „Ó”, hiszen nem tud beszélni, csak tátogni, és akkor a fölnőtt nagyon dühös lett, és kiabálni kezdett, hogy én 1 degenerált, infantilis idióta vagyok. És akkor én lerajzoltam, hogy „$”, és azt mondtam, hogy jelenleg 194 forint eladási áron, és akkor a felnőtt nagyon elégedett volt.

Hát ilyen értetlenek a fölnőttek! A legegyszerűbb dolgokat nem értik. Ahogy én sem értem az ő dolgaikat!

Miazhogy „hazugságbeszéd”? Hát nem azért beszélünk, hogy igazat szóljunk, hogy megértessük magunkat a világgal?! 

Miazhogy „megélhetési bűnöző”? Hát hogyan tud megélni az, aki rosszat tesz másokkal?! 

És miazhogy „globális felmelegedés”? Hiszen az igazi felmelegedés itt benn, a szívben történik! 

Szelídíts meg, kérlek!

Pillanatnyilag nem vagy számomra más, mint 1 ugyanolyan látogató ezen a blogon, mint a többi száz-meg száz látogató. És szükségem sincs rád. Ahogyan neked sincs énrám. Számodra én is csak ugyanolyan blogger vagyok, mint a többi száz- meg százezer. De ha megszelídítesz, szükségünk lesz egymásra! Egyetlen leszel számomra a világon. És én is egyetlen leszek a te számodra.

Szelídíts meg kérlek!

Jelölj be az iwiwen, a skype-on, vagy a facebookon! Vagy tudod, mit? Kattints ide minden áldott nap! Olvasd el ezt a bejegyzést egyszer, és írj szép kommenteket hozzá, és ígérem, én is szelíd szemekkel, porhanyós lélekkel elolvasom minden nap, amit írsz. És akkor egyre közelebb kerülsz hozzám. És ha négykor kattintasz ide, én már háromkor elkezdek örülni. Minél előrébb halad az idő, annál boldogabb leszek. Négykor már tele leszek izgalommal és aggodalommal, és alig várom, hogy kinyissam az oldalt, és elolvassam a kommentedet, és akkor kacagni fog a szívem! És akkor már te is felelős leszel ezért a blogért, hiszen most olyan gyönge és gyanútlan, mert egyebe sincs, mint néhány semmi kis bejegyzése, amely porhanyós lelkem titkait fecsegi el.

 

Müller Tanító Péter:

„Végre, egy normális, szerethető bejegyzés!”

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kikvogymuk.blog.hu/api/trackback/id/tr671721834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ikszuram 2010.02.02. 09:16:06

Ha tudnám,hogy ez ilyen egyszerű és így igaz,akor naponta tízszer is idekattannék és szép,őszinte mondatokat írnék.S meggyöződésem,hogy nagyon sokan lennénk /vagyunk!/ így.De te is tudod "bloger",hogy a dolog bonyolultabb,még olyanok között is,akik amúgy már régen egymásra kattantak.Írj erről valami okosat.Hogyan kellene öszintén,farizeusság nélkül,"kis hazugságok nélkül", jól csinálni?Az egész világ szépülne töle.

Zorita 2010.02.02. 09:48:16

de'jszen mi már így is hétfőnként és csütörtökönként ünneplőbe öltöztetjük a lelkünket, tudván, hogy másnap könnyű teherként újabb csodát cseppentesz szívünkre

GAbica 2010.02.02. 14:02:37

áááááááááááááááááááááááá
:D

kaizerszoze 2010.02.02. 14:24:04

hat ez bekerult a kedvencekbe...ujratelepites utan majd felteszem túlbaarba, köszi! (pro-post-install hűségnyilatkozat)

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.02.02. 17:17:10

NagyOn jó, gartulálOk! Sajnos négykor nem tudtam kattintani, de remélem, az izgalom és az aggodalom kitartott mostanáig, nem fordult át aggresszióba.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.02.02. 17:44:13

Ennyi szép kommentért cserébe küldök egy szívhez szóló dalt:
www.youtube.com/watch?v=jJZM8PVg5y0

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.02.02. 18:18:45

ide kérlek képzelj egy tőlem amúgy mélységesen idegen barokk körmondatot, csupa szeretetből és hüppögésből, lágy, barna bariton hangon elsuttogva. és szelidülj meg:)

zsanka · http://csombor.blog.hu 2010.02.03. 12:23:52

megláttam a képet, és percekig csak azon nevettem. ismét telitalálat. a poszt végén pedig Müller Tanító Péter szavai:))))))))))
bearanyoztad a napom.

zsanka · http://csombor.blog.hu 2010.02.03. 12:25:49

fölnőtt és a globális szívfelmelegedés is zseniális.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.02.03. 16:19:00

PORHANYÓS LELKEM! Már a cím + a gyermekarcú kép elég volt ahhoz, hogy fölsikoltsak.

killercsiga 2010.02.03. 23:48:59

Húú, nagyon beteg, de profi poszt.

Ezután a szöveg után szinte kommentelni se mertem, mert félek, hogy álmomban infantilis, mániákus kis buzik hadserege fog rám bámulni a szeretetéhségtől szinte nyálcsorgatva.

Lángszórót!

greggrant 2010.02.07. 12:39:20

Kérlek, küldd tovább ezt a bejegyzést 5 embernek, akiket szeretnél megszelídíteni és rögvest kifogsz majd 3 aranyhalat, 3-3 kívánsággal! Ellenkező esetben tovább fogsz vadulni és a csakráid méreggel telnek meg.
süti beállítások módosítása