HTML

kikvogymuk

ENCIKLOPEDIA MAGYARISZTÁNA - ÍRJA A KÁRPÁTOK DIDEROTJA! MINDEN KEDDEN!

Friss topikok

  • aklubisz: A fan logo szaloncukrokat kibontva egy masik szaloncukor csomagolasa fogad, a fa tulevelei lassan ... (2015.12.30. 15:49) KARÁCSONYI VÁSÁR
  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 19:54) NEMZETI GURU BAJNOKSÁG
  • Viola, a ló: Ezt én is így gondolom. (2011.06.15. 23:42) A ROMKOCSMATÖLTELÉK
  • Holly Goly: @xantis: sztem a főpróbanéző nyugdíjasok se rosszak :)))) (2011.01.29. 14:47) AZ ALTERNATÍV SZÍNÉSZ
  • szellőláb: Dengelengi Boldizsár: A paraszt délben megvan? Alapmű. (2010.12.23. 06:17) A TESZKÓDROID MÚZEUMBAN

A HÓNAP DOLGOZÓJA

2010.07.13. 07:54 Szocio Pata (kikvogymukblog)

Bocsákné Terike vagyok az irodáról!

Igen, jól hallottátok: az i-ro-dá-ról! Nekem már nem kell a gyökerekkel vevőkkel érintkeznem!

És ezt azért mondom most el, hogy lássátok, a COSCÓ-nál van értelme szívni  küzdeni nap mint nap mint nap!

Pedig én sem dolgoztam mindig i-ro-dán!

Az újságpulton kezdtem. Ott hajtogattam vissza a sok buzeráns vásárló után az újságot. És amikor már elegem lett belőle, hogy minden gyökér vásárló összegyűri az újságokat, kitaláltam az „Olvasd otthon!” mozgalmat. Annak az idiótának vásárlónak, aki egyből a kosarába rakta az újságot, annak egy lejárt keresztrejtvényújságot adtunk. A mozgalom kurva nagy siker lett. Engem pedig jutalomként kineveztek a húsososztályra!

A húsosztályon akkoriban szar rossz volt a hangulat: mindenki mindenkivel fasírtban. A Halas Tibi és a Felvágottas Kálmi gyűlölték egymást, mert a Kálmi váltáskor megdugta elcsábította a Baromfis Orsit, a Tibi menyasszonyát. Szeletelni lehetett a feszültséget, amit a csírák  vásárlók éreztek meg a legjobban. Ekkor kitaláltam az „Osztálykirándulást”. Ez azt jelentette, a húsos osztály átlátogatott a ruhaosztályra barátkozni, ismerkedni. Nagy kártyapartikat nyomtunk a zoknisokkal és az alsógatyásokkal, persze szigorúan szabadidőben! Az ötletet a COSCÓ összes osztálya átvette, engem pedig kineveztek górénak műszakvezetőnek a mirelitosztályra.

A mirelitosztály...na igen, ott is hamar feloldottam a fagyott hangulatot, sőt egy igazi bandát közösséget kovácsoltam össze, és kidolgoztam a „jó mirelites” ötpontját.

A jó mirelites befagyasztja...

  1. a dohányzást
  2. az ebédidejét
  3. a szabadidejét
  4. a családi életét
  5. a betegeskedést

Az év végére személyesen az ételosztály vezetőjétől vehettem át a seggnyalónak Műszak Legjobbjának járó szar pizzákat COSCÓ Karácsonyi ajándékcsomagot, amelyet – most már család híján  - helyben fogyaszthattam el. Sajnos azonban a sikereknek ára volt: bediliztem idegi állapotom kissé megromlott.

Ezért a COSCÓ úgy döntött, hogy elküld pihenni az egzotikus gyümölcsök osztályára. Mangó, ananász, kókusz papaya és datolya...ez mind nem kapható a COSCÓ-ban, csak banán, ezért kényelmes dolgom volt: banánt áraztam egész nap! Új munkakörömben is jól teljesítettem, de idővel meguntam a banánt új kihívások után néztem!

Így kerültem át az i-ro-dá-ba, ahol ott szívatlak titeket képviselem az érdekeiteket, ahol csak tudom: elveszem az ebédjegyeket,  racionalizálom a szociális juttatásokat, elutasítom a szabadságokat koordinálom az időbeosztást,  bepucsítok a dirinek közvetítem a dolgozói igényeket a feletteseknek. Mert sosem felejtem el, én mekkorákat szívtam honnan jöttem!

Bazmeg köszönjük  COSCÓ!

 

 

 
 
 
 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kikvogymuk.blog.hu/api/trackback/id/tr522148178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marhaszív 2010.07.13. 09:18:55

isten hozott minket a vadi új multináci birodalomban! oh ye'!

Szalacsi_Dezső 2010.07.13. 14:29:33

cosco ez jó!
"vásárlók szívtak meg, éreztek meg"
itt vajon melyiket kell kihúzni? :-))
kib@szott meleg van. Nálatok?

Zorita 2010.07.13. 15:18:48

Felvágottas Kálmi :D

Frucsasz 2010.07.13. 15:26:36

Íme, a COSCO-titok :)

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.07.13. 15:28:08

@Szalacsi_Dezső:
Nálunk olyan kicsit borzongató hűvös, északi szél fúj. Á nem, itt is kánikula van. Javítottam

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.07.13. 17:59:12

De szuper ez a poszt, pont a megfelelő mértékben adagolod az osztályra jellemző egyszerű szóvicceket, beleillik az irodista szájába. Szerintem te i-ro-dán dolgozol.
süti beállítások módosítása