HTML

kikvogymuk

ENCIKLOPEDIA MAGYARISZTÁNA - ÍRJA A KÁRPÁTOK DIDEROTJA! MINDEN KEDDEN!

Friss topikok

  • aklubisz: A fan logo szaloncukrokat kibontva egy masik szaloncukor csomagolasa fogad, a fa tulevelei lassan ... (2015.12.30. 15:49) KARÁCSONYI VÁSÁR
  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 19:54) NEMZETI GURU BAJNOKSÁG
  • Viola, a ló: Ezt én is így gondolom. (2011.06.15. 23:42) A ROMKOCSMATÖLTELÉK
  • Holly Goly: @xantis: sztem a főpróbanéző nyugdíjasok se rosszak :)))) (2011.01.29. 14:47) AZ ALTERNATÍV SZÍNÉSZ
  • szellőláb: Dengelengi Boldizsár: A paraszt délben megvan? Alapmű. (2010.12.23. 06:17) A TESZKÓDROID MÚZEUMBAN

KIKVOGYMUK ELŐDÖNTŐBEN!

2010.05.18. 19:45 Szocio Pata (kikvogymukblog)

 

Az elmúlt hetek szélcsendjében egy örömhír. A Kikvogymuk bekerült a Kossuth Rádió szkeccspályázatának  elődöntőjébe! Öt bejegyzést küldtem el a Ti szavazataitok szerint. Ezért külön köszönet mindenkinek, Modor Tibinek, Szalacsi Dezsőnek, ZZZZoritának, Levéltárosnak, Crouch-nak, tmp-nek, Ikszuramnak és Vészmadárnak!

A nyilvános felvétele május 25-én kedden 19.00 órakor a Magyar Rádió Márványtermében lesz, adásban május 29-én szombaton 13.05-től és 31-én hétfőn14.05-től lesz az MR1-Kossuth Rádióban,
Ha valakinek van kedve személyesen is részt venni a felvételen, jelezze a blogon, megpróbálom elintézni .Péntekig kell választ adnom. Örülnék, ha sikerülne, és személyesen is tudnánk találkozni! 
 
 
BÜFÉSZÍNÉSZ: Ez az bazmeg! Végre megint benne leszek a Rádióban. Utoljára 1973-ban nyomtam, azt még a Majortomi rendezte, Übü király. Egy segg voltam benne! Hát az nem ilyen sztreccselős faszság volt, az igazi művészet. De azért igyunk, bazmeg, egy Hubit minden olvasónak!
 
 
 
 

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kikvogymuk.blog.hu/api/trackback/id/tr792013717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.05.18. 22:14:21

Elképesztő, gratulálok! A műsort mindenképpen meghallgatom, szerintem azt magam is el tudom intézni, a felvétel érdekes lenne, de nem tudok menni.
Közben elolvastam a kiírást is, lesz közönségdíj, internetes szavazással. Kéne írnod egy netes guru karaktert gyorsan, aki majd feltuningolja a szavazást.

Szalacsi_Dezső 2010.05.19. 07:06:25

Én is mennék szívesen, de itt nálunk Miskolcon és környékén árvízhelyzet van, és ki tudja mi lesz jövő keddig. :-(
Mindazonáltal ez tök jó, melyik ötöt küldted be, mert azért volt szórás a szavazásban.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.05.19. 08:30:14

@Szalacsi_Dezső:
Büfészínész, MLM, Született Mamci, Rendszerváltás és ööööö....ja és Plázacica. Gondolom, csak egyet vesznek fel, de nem tudom, melyiket. A Büfészínésznek vagy a Született Mamcinak drukkolok, az mondható talán a legjobban. @Levéltáros: Ahhoz a döntőbe kéne jutni. Sok múlik majd a színészen, a monológ iszonyat nehéz műfaj.

ikszuram 2010.05.19. 10:22:20

Szívből örülök sikerednek.Megérdemled,mert írásaid zöme,igényes,tehetséget eláruló alkotás.
Sajnálom,hogy egészségi okok miatt nem vehetek részt a nyilvános felvételen,de feltétlenül meghallgatom az adást.Bizzál a sikerben,mert írásaid egyik legnagyobb erénye,hogy jól előadhatók.Persze jó lenne,jó szinésztől,de nem kell izgulni,mert nehéz elrontani a hangulatukat.
.Szia.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.05.19. 11:12:52

@Szalacsi_Dezső:
Sajnos, vissza kell vonnom ajánlatomat, mert nagyon kevés jegyet adnak. De ahogy látom, noproblem, majd a szombaton a műsorban vagy a rádió weboldalon!

Szalacsi_Dezső 2010.05.19. 13:15:08

Szerintem is a büfészínész lehetne a befutó és mondjuk a Bajor előadhatná, mint érintett. :-)

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.05.19. 13:51:53

@Szalacsi_Dezső:
Na ez a rémálom :)
Vagy egyből Stohl András, az meg bulváros is lenne!
Most újraolvasva inkább a Plázacicának drukkolnék, poénban talán az sűrűbb, azt mondjuk a Pokorny Liával nagyon el tudnám képzelni. Most írtak, lehet, hogy 2 lesz.

Omenaton 2010.05.19. 16:06:40

Gratulálok a rádiós szerepléshez és sok sikert kívánok !
(De gondolom a sok csúnya szavakat kicenzoráljátok a rádiós változatból ? A piszoks beszédböl szerintem már túl sok van az írásokban.)

Szerintem is eddig a Büfészínész a mestermüved - nagyon jó témát és karaktert találtál !

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.05.19. 16:13:16

Igen, valóban sok ronda szó van benne, talán öncélú is, de van, hogy a karakter úgy kívánja. Sok karakternél viszont egyáltalán nem használtam. (MLM, Született mamci, Rendszerváltás) A pályázatra kicsit húzogattam őket, de nem teljesen. :)

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.05.19. 16:49:17

@Szocio Pata (kikvogymukblog): hajrá Büfészínész! Mehetnél a Godot Dumaszínházba személyesen is előadni, jó gyakorlás lenne. Aztán megspórolhatnád az előadókat.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.05.19. 16:55:36

@Levéltáros: Az nagyon durva bukás lenne. Bár ha a közönség szereti a beszédhibás, izzadó tenyerű, fakóhangú zsiráfokat. :)

Crouch 2010.05.19. 17:31:14

Kossuth rádió, Márványterem, nem is rossz, valakinek felvitte az Isten a dolgát.
Király lenne mondjuk az is ha a nemzet gurujai élőben is összecsapnának.

2010.05.20. 09:53:10

gratulálok, majd tedd ki a felvételt az oldalra, hogy ne kelljen keresgetni.

zsanka · http://csombor.blog.hu 2010.05.21. 22:07:48

Gratulálok:) A büfészínésznek drukkolok, kedvenc karakterem. Most meg depláne az lett: Übü király....

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.05.22. 11:45:29

igen, büfészínész Bajorral, alap...

én is megköszönném a felvételt, nem hallgatok amúgy rádiót, így jól jönne...

IndaMuncher 2010.05.23. 00:46:16

Ez tök jó, sajnáltam volna ha ezek a remek írások csak ahhoz a párszáz olvasóhoz jutnak el akik idejárnak.
Gratz.

IndaMuncher 2010.05.23. 00:47:04

@F.house: Bocs, nem tudom hányan látogatnak, csak _hasamra ütöttem_.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.05.23. 11:43:28

@F.house:
Körülbelül :)
A címlappal több ezer is volt.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.05.23. 17:39:30

@F.house: én név szerint is fel tudom sorolni a rajongókat:)

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.05.24. 11:17:11

@vészmadár (pica pica):
Na de azok milyenek! :)
De tényleg, a blogok többségében okoskodó savazás, megy. Arra büszke vagyok, hogy a trollok messze elkerülnek, még a címlapos napon sem ment a fröcsögés. Úgy tűnik, ilyen szempontból megtalálta a blog a közönségét, szerintem ez a lényeg. Gondolom, neked sem mindegy, kik olvassák a blogodat.

Ernoke 2010.05.25. 14:16:51

gratulálok! most méginkább sajnálom, h végül nem tudok ott lenni... szombaton lehet megpróbálom meghallgatni.
(mostanában olvasóüzemmódban vagyok kommentelés helyett, de amúgyis minden írásodhoz azt írhatnám csak, h "ez kurvajó", azt meg ugye minek.:))

Zorita 2010.05.26. 10:54:23

gratulálok! ezt még időben elcsíptem, rádióra majd rácuppanok mindenképpen, hajráhajrá! :)
süti beállítások módosítása