HTML

kikvogymuk

ENCIKLOPEDIA MAGYARISZTÁNA - ÍRJA A KÁRPÁTOK DIDEROTJA! MINDEN KEDDEN!

Friss topikok

  • aklubisz: A fan logo szaloncukrokat kibontva egy masik szaloncukor csomagolasa fogad, a fa tulevelei lassan ... (2015.12.30. 15:49) KARÁCSONYI VÁSÁR
  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 19:54) NEMZETI GURU BAJNOKSÁG
  • Viola, a ló: Ezt én is így gondolom. (2011.06.15. 23:42) A ROMKOCSMATÖLTELÉK
  • Holly Goly: @xantis: sztem a főpróbanéző nyugdíjasok se rosszak :)))) (2011.01.29. 14:47) AZ ALTERNATÍV SZÍNÉSZ
  • szellőláb: Dengelengi Boldizsár: A paraszt délben megvan? Alapmű. (2010.12.23. 06:17) A TESZKÓDROID MÚZEUMBAN

A CELEB 2040-BEN

2010.09.20. 18:20 Szocio Pata (kikvogymukblog)

Folytatjuk futurisztikus sorozatunkat, és a Plázacica után ezúttal egy celeb jövőjét ismerhetitek meg!

 

Jónapot, Babó néni!

Sziasztok, aranyoskáim! Hát tik honnan jösztök?

A 1234. számú BB Tonio Általános Iskola 3/C osztályos tanulói vagyunk.

És mi járatban?

A kerületi helyismereti vetélkedőn azt a feladatot kaptuk, hogy kutassunk fel lakókörnyezetünk leghíresebb lakosát, és csináljunk riportot vele: „Velünk élő példaképek” címmel.

És tik éppen rám gondoltatok, angyalkáim?

Hát nem a Babó néni szerepelt a Big Brother 4-ben?

De, és majdnem meg is nyertem, csak négyszáz szavazattal kaptam kevesebbet, mint Tonio bácsi!

Hát akkor igen! A Babó nénit keressük!

De aranyos tőletek!  Fáradjatok beljebb, mindjárt melegítek nektek egy kis szójás-redbullos-hasisos kakaót.

Köszönjük, Babó néni. Ez a kép a falon magát ábrázolja?

Igen, igen, cukorfalatok! Itt éppen az ötödik mellplantátum műtétem után pózolok egy szexmagazinban. Gondolnátok, hogy a testem 85 százaléka beültetett?

Hihhhetetlen, Babó néni!

Ugye, hogy ugye? Na igyátok a kakaót, mert kihűl!

És azon a képen?

Azon a képen meg Dubaiban pucsítok. Huncut egy világ volt, huncut voltam én is...képzeljétek, három sejk volt egyszerre szeretőm, fizettek mindent, mint a huzat! Otthon a sajtónak persze mindent letagadtam!

És az is igaz, hogy maga meg a C. Ronaldo?  

Hehe, de kis okosak vagytok, aranyoskáim!

Készültünk, Babó néni!

Az úgy volt, amikor a Népstadionban játszott a gálameccset a Real Madrid, utána Barcás latex mezben beosontam az öltözőbe, és egy ostorral rácsaptam a Céronaldó fenekére! Láttátok volna azt a pajzán arcát! Az esti partin már majdnem megkérte a kezemet!

Mi az a „parti”?

Az egy olyan esemény, amelyen az összes celeb megriszálta magát, mert ott volt az összes bulvárújság és kereskedelmi tévé.

Szép idők lehettek...

Hát azok voltak, mi tagadás!  És bizony meg kell, hogy mondjam nektek, nagyon szomorú látnom, hogy ma néhány fiatal fest, hegedül, könyvet olvas, csiszolja a szellemét. A testét meg teljesen elhanyagolja!

Mi nem írunk, nem olvasunk, Babó néni!

Nagyon helyes, angyalkáim!  

És még mit tudna Babó néni üzenni a mai fiatalságnak? 

Én aztat mondom tenektek, cukorkáim, hogy „a siker 0%  tehetség, 0% szorgalom és 0% szerencse!”

Hát akkor micsoda?

100% gátlástalanság! Ha nem vagytok levakarhatatlanok és pofátlanok, nem viszitek semmire a életben! Ezt jól jegyezzétek meg!

Megjegyeztük, Babó néni!

Jól van, angyalkák! De ne haragudjatok, most már ideje, hogy beszedjem az altatóimat, a nyugtatóimat és az antidepresszánsaimat!

Nagyon örültünk, hogy láthattuk, Babó néni!

Hát még én, angyalbögyörők!

 

 
 
 
 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kikvogymuk.blog.hu/api/trackback/id/tr372310505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalacsi_Dezső 2010.09.21. 09:57:49

"fizettek mindent, mint a huzat!"
Azóta szelel is a hátsóm, mint a huzat. Proktológus helyett inkább a melleimet varrattam fel. :-D

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.09.21. 12:43:14

"És bizony meg kell, hogy mondjam nektek, nagyon szomorú látnom, hogy ma nagyon sok fiatal fest, hegedül, könyvet olvas, csiszolja a szellemét."

Tényleg scifi, egy olyan aranykort festesz, amibe szinte kedvem támadt időutazni! Csak akkor miért érdekesek a celebek?

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.09.21. 13:01:35

Ez egy negatív utópia a sötét jövőről, ahol a fiatalok tanulással lázadnak, deviánskodnak.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.09.21. 14:17:17

@Szocio Pata (kikvogymukblog):

Ez jó, külön is kidolgozhatnád ezt a devianciás jövőképet!

Zorita 2010.09.23. 08:42:11

cukik ezek a kis úttörők :))

@Szocio Pata (kikvogymukblog): egyébként pont ezt mondtam a múltkor egy ismerős párnak. ilyen partiarc punkok, és most a csaj terhes lett, mindenki azon borul, hogy jaj, majd jön a kis punky, milyen édi lesz, stb. de szerintem épp az, hogy úgy fog lázadni, hogy kötött pulcsiban jár majd, kitűnő tanuló lesz, öt nyelven fog beszélni, és egész nap mongol irodalmat fog olvasni.
süti beállítások módosítása