
Üdvözlöm a tisztelettel megjelenteket, első de nem utolsósorban a polgármester urat, és ha kapok egy kis idekoncentrációt, azonnal belecsapnék prezentációmba, mely a „Wonder SPA Istvánváros” project nevet viseli.
KLIKK.
1. csárt. A BEMUTATKOZÁS: cégünk, a „Little Gate” Kommunikációs Tanácsadó hatékony segítséget nyújt megbízói kommunikációs tevékenységének fejlesztéséhez, mely során egyesítjük a klasszikus sajtókapcsolati píárt, az online eszközök adta lehetőségeket és a kreatív kommunikáció egyéb elemeit.
KLIKK.
2. csárt. A PROBLÉMA: a Kerület (Istvánváros) uszodaberuházásának pénzügyi visszásságai miatt indított ügyészségi eljárás, melybe a sajtó, és most itt elsősorban a bulvár és ellenzéki média értendő, a tisztelt polgármester úr személyét is belekeverte, vagyis egyszerűen: „pénz nincs, uszoda sincs.”
KLIKK.
3. csárt. FELADAT: A PROBLÉMA helyes lekommunikálása a lakosok irányába, a téma kitematizálása a köztudatból, illetve átpozicionálása egy pozitív vagy semleges hangvétel irányába.
KLIKK.
4. csárt. ESZKÖZEINK: Ami van: kreatív ötletek, tapasztalat. Ami nincs: pénz és uszoda.
KLIKK.
4. csárt. MEGOLDÁS: Kreatív kommunikációs ötletek skálája a pozitívtól a sokkolóig. Csak tudjanak választani!
KLIKK.
5. csárt. „A FÉNYUSZODA” Az el nem készült uszoda helyén egy fényinstalláció a tervezett megnyitó napján. Látványos ünnepségen kivetítjük az uszoda tervrajzának virtuális makettjét. Üzenetünk a lakosok felé: „Kerület, amely fényárban úszik!”. Előnye: látványos, sikerközpontú, olcsón kivitelezhető.
KLIKK.
6. csárt. „USZODÁT MINDENKINEK!”. Ingyen uszodabérletek osztogatása a minden kerületi lakosnak a fürdőszezon első napján. Előnye: nem kerül pénzbe, sőt azt a képzetet keltjük a polgárokban, hogy valamikor csak megépül az uszoda.
KLIKK.
7. csárt. „ÚSZÁSELLENES NAP”. A fürdőszezon első napján egy nagyszabású rendezvény, amelyen az úszás ártalmaira hívjuk fel a figyelmet. A rendezvény javasolt témái:
- Bőrgombák és nemibetegségek az uszodákban - előadás
- „Ellenségünk, a klór!” –vegyészek előadása a gyilkos gázról
- Beszélgetés medencébe fulladt gyermekek megtört szüleivel
Javasolt szlogenjeink: „Maradj szárazon!”. „Kint vagyunk a vízből!”. Az ötlet előnye: sokkoló, hosszú távú hatás.
KLIKK.
8. csárt. „TALPUNK ALATT A MÚLT” Nagyszabású kommunikációs kampány (kerületi TV, újság, internet) a tervezett uszoda alatt feltételezhető kelta sírvárosról, amely a Polgármester Úr kulturális elkötelezettségének köszönhetően háborítatlan maradt. Közös koszorúzás egy ír régész-druida küldöttséggel, akik hálatelt szívvel köszönik meg a Polgármester Úrnak, hogy megőrizte őseik örök nyugalmát. Délután közös sörözés és a Celtic meccs nézése kivetítőn.
KLIKK.
9. csárt. „KIRIE ELEISZON!” Nagyszabású sajtókampány a Polgármester Úr vallási elkötelezettségéről. A Polgármester úr a fürdőszezon első napján a kerület főterén nyilvánosan megtér, bérmál, elsőáldoz, gyón, flagellál, vagyonát szétosztja a lakosság között, majd elutazik Lourdes-ba egy hosszú lelki zarándokútra. Indulás előtt megbocsájt a tolvajoknak és sikkasztóknak és megátkozza a monetáris rendszert.
KLIKK.
10. csárt. „TÚLÉLÓ TRÉNING” Cégünk szervezte outdoor túlélő tréning az önkormányzati képviselők és dolgozók részére, mely során felkészítjük őket a lakosság részéről várható verbális és egyéb inzultusokra. A „Hol a pénzünk te köcsög?!” játék pszichodramatikai úton tanítja meg a résztvevőket a hatékony kitérő válaszok elsajátítására.
KLIKK.
11. csárt. „ÖSSZEFOGLALÓ”. Végül de utolsósorban szeretném megköszönni az odatürelmet, melyet Polgármester úr tanúsított a prezentáció irányába és kifejezni reményemet, hogy az ötletek elnyerték a megfelelő pozitívumot egy jövőbeli megvalósítás felé. Hajrá Istvánváros!
Ügynökségi honorárium: 25% az uszoda költségvetéséből.