HTML

kikvogymuk

ENCIKLOPEDIA MAGYARISZTÁNA - ÍRJA A KÁRPÁTOK DIDEROTJA! MINDEN KEDDEN!

Friss topikok

  • aklubisz: A fan logo szaloncukrokat kibontva egy masik szaloncukor csomagolasa fogad, a fa tulevelei lassan ... (2015.12.30. 15:49) KARÁCSONYI VÁSÁR
  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 19:54) NEMZETI GURU BAJNOKSÁG
  • Viola, a ló: Ezt én is így gondolom. (2011.06.15. 23:42) A ROMKOCSMATÖLTELÉK
  • Holly Goly: @xantis: sztem a főpróbanéző nyugdíjasok se rosszak :)))) (2011.01.29. 14:47) AZ ALTERNATÍV SZÍNÉSZ
  • szellőláb: Dengelengi Boldizsár: A paraszt délben megvan? Alapmű. (2010.12.23. 06:17) A TESZKÓDROID MÚZEUMBAN

EREDMÉNY

2010.07.03. 18:36 Szocio Pata (kikvogymukblog)

Kiosztották a közönségdíjat. A győztes egy paksi hölgyemény lett "óriási fölénnyel". 

Én is győztesnek érzem magam, Miattatok. Köszönöm a bizalmatokat, és örömmel tölt el, hogy nektek írhatok! Óriási köszönet Modor Tibinek, az elmúlt napok promóciójáért, a női szakasz részéről HRitának és Nyelvész Józsinak a fészbúkos támogatásért. Ezzel a szkeccstémát lezárom, és írom a további posztokat!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kikvogymuk.blog.hu/api/trackback/id/tr472127484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.07.04. 23:04:36

Itt kell megtudni, hogy Nyelvész Józsi nő?

Szavaztam, kár, hogy nem nyertél, fogjuk az alulmotivált előadókra. És várjuk a posztokat.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.07.05. 13:30:39

sztem úgy értette, a női szakasz részéről HRitának (vessző) ÉS a facebbook-os támogatásért nyelvész józsinak.

vagy nem így, és akkor így kell megtudnunk... lehet, nyelvész józsa?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.07.05. 13:31:18

a paksi hölgynek természetesen gratulálunk a nagy fölényéhez.

Őt akkor sem fogom olvasni, téged viszont igen:)

Zorita 2010.07.06. 12:00:00

ó...
manapság a közönségszavazás az egyik legigazságtalanabb dolog, de ez tényleg mindegy is.
szerintem azért ne add fel, hacsak nem vonz jobban ez az online dolog, őszinte véleményekkel :)

Intizar 2010.07.07. 00:25:59

Be nagy kár. Légyszí, áruld már el nekem (merő kíváncsiságból kérdem), melyik volt az ő műve. Mert én kötelességtudóan végighallgattam és -díjaztam mind a többi számot is, de őszintén szólva hármasnál többre egy se vitte nálam. Szeretném megint egyszer elkurjongatni, hogy na baz'meg, milyen órszágba élek már!

Intizar 2010.07.08. 15:35:16

Hát, az legalább a kevésbé sz.rok között volt. Aránylag. Na de baz'meg milyen órszágba élek már!
süti beállítások módosítása